۱۳۹۳ شهریور ۱, شنبه

من به درج این "مصاحبه" با فریبرز رئیس دانا اعتراض دارم!

دوستان گرامی مسئول سایت "اخبار روز"، ف. تابان عزیز،

درج "مصاحبه"ای که اخیرا سایت شما با فریبر رئیس دانا داشته است به فضای سالم سیاسی ضربه می زند. هر کس و از جمله رئیس دانا می تواند با کمونیستها سر هر تحلیل و موضع‌گیری ای مخالفت داشته باشد؛ اما در ایران زیر سیطره جمهوری اسلامی، اتهام گرفتن پول از اسرائیل برای اعضا و هواداران احزاب سیاسی برابر با مرگ است. اتهامات وارده به فعالین سیاسی مثل رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده، رسول بداقی و غیره از نوع همین ارتباط با اجنبی هاست. زبانی را که رئیس دانا به کار برده و اتهامات بی پایه ای که از تولیدات اتاق فکر روزنامه کیهان است و فریبرز رئیس دانا جا و بیجا آنها را بر علیه کمونیست تکرار می کند، حتی در بخش وسیعی از رسانه های داخل ایران هم درج نمی شوند. دوستانی که تا چند روز پیش هم به نظرات رئیس دانا احترامی قائل بودند، با دیدن این نوشته خطرناک از ایشان، سعی در دوری گرفتن از وی دارند.

"اخبار روز" به درست تا بحال از درج چنین مطالبی خودداری می کرده و این اصولی ترین شیوه ترویج یک فرهنگ سالم سیاسی است که همه ماها باید از آن بیاموزیم.

من به عنوان کسی که روزانه سایت "اخبار روز" را دنبال می کنم و مطالب متعددی نیز از من در این سایت درج شده اند، به درج نوشته های پلیسی، از هر کسی که باشد، شدیدا اعتراض می کنم.

ناصر اصغری

۲۳ اوت ۲۰۱۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر