۱۳۹۸ تیر ۵, چهارشنبه

من رحیم محمدپور مزرعه هستم! من مقدسات اسلامی خمینی را به لجن می کشم!


امروز در گوگل دنبال مطلبی می گشتم که به خبر دستگیری و حکم ۱۰ سال زندان به رحیم محمدپور مزرعه برخوردم.
رحیم، که به نام "بابک شفق" در مدیای اجتماعی در دفاع از حقوق کارگران، زنان، کودکان، و در دفاع از آزادی بیان و علیه اعدام و شکنجه فعالیت می کرده، روز ۲۶ دی ماه در راه برگشت از سر کار به خانه در تبریز دستگیر می شود. آدمکشان جمهوری اسلامی او را بعد از دستگیری به خانه و برای بازرسی وسایل شخصی او می برند و بعد از مدتی بیخبری از او، بالاخره خانواده وی مطلع می شود که رحیم را به اتهام توهین به خمینی و خامنه ای و مقدسات این دو انگل وحشی به ۱۰ سال زندان محکوم کرده اند.

من هم رحیم محمدپور مزرعه هستم. به هر چی مقدسات خمینی و خامنه ای و روحانی و امثالهم است توهین می کنم و به لجن می کشم.
من بابک شفق هستم؛ برای یک زندگی انسانی، برای رهائی کارگران و زنان و کودکان از جهنم جهل و استثمار جمهوری اسلامی مبارزه می کنم. من بابک شفق هستم و همه انسانهای آزاده و شریف را برای رهائی از چنگال جمهوری اسلامی به مبارزه و همراهی با خود دعوت می کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر