۱۴۰۱ مهر ۱۹, سه‌شنبه

من هم صدای این انقلابم!

برای آن مادری که جگر گوشه هایش را به رفتن به اعتراض تشویق و بدرقه می کند؛ ساندویجی و بطری آبی بهش می دهد، مطمنئن نیستکه دوباره ببیندش، من هم صدای این انقلابم!

برای شجاعت‌های کم نظیر و بی مانندی که جهانیان شاهد آنند، من هم صدای این انقلابم!

برای آن هزاران و صدها هزار معترضی که با دستان خالی نیروی اجیره شده ضد شورش را برای زندگی کردن به چالش می کشند، من هم صدای این انقلابم!



برای میلیون‌ها زنی که در این جامعه بالاتر از سیاهی رنگی را تجربه نکرده اند و چیزی برای از دست دادن ندارند، من هم صدای این انقلابم!

برای خشم فوران کرده این جامعه، برای جامعه ای که دیگر کثافات اسلامی و آخوندی نمی خواهد، من هم صدای این انقلابم!

برای دانشجویان داشگاه شریف، برای مردمی که به داد آن دانشجویان رسیدند، برای توده های جنگ تن به تن کرده در سنندج، برای مردم اشنویه که کنترل شهر را به دست گرفتند، برای جوانانی که در مشهد و تهران و گوشه گوشه این مملکت مزدوران سرکوبگر را شناسائی و گوشمالی شان دادند، من هم صدای این انقلابم!

برای پیروزی این انقلاب، برای اینکه دیگر بیش از این گل‌های تازه روئیده پرپر نشوند، من هم صدای این انقلابم!

برای آنهایی که از من و ما خواسته اند که صدای اعتراض و انقلاب آنها باشیم، من هم صدای این انقلابم!

۱۱ اکتبر ۲۰۲۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر