۱۳۹۸ مهر ۲۷, شنبه

زندگی زیبای بزرگ شدن!


پسر کوچکم را که امروز از مدرسه برداشتم، پرسید که آیا مجید جوهری (نماینده دوره پیشین مجلس فدرال و کاندید این دوره) با رژیم جمهوری اسلامی است؟ تعجب خیلی زیادی کردم. از یک جهت هم خیلی خوشحال بودم. ما معمولا در خانه درباره سیاست حرف نمی زنیم؛ اما اگر سر و کله آشنائی پیدا شود خودبخود بحث درباره مسائل سیاسی درمی گیرد.
در جوابش گفتم که می گویند ایشان لابی جمهوری اسلامی است؛ اما من خودم نمی دانم که آیا حقیقتا هست یا نه!؟ منتها کنجکاو شدم که چرا از من این سئوال را کرد! برایش نظر بابا خیلی مهم است. گفت که امروز درباره انتخابات در کلاسشان، کلاس شش، بحث شده و یکی از بچه ها گفته که به لیبرالها، که مجید جوهری کاندید لیبرال منطقه ماست، رأی می دهد. معلمشان که یک خانم ایرانی است، گفته که به هر کسی که می خواهید رأی بدهید، اما این را نیز در نظر داشته باشید که مجید جوهری با رژیم جمهوری اسلامی است!؟
هنگام برداشتن پسر بزرگترم از مدرسه، پسر کوچکم پرسید که به کی رأی می دهد؟ جواب برادرش هم "لیبرال" بود. جواب شنید که فقط این را بدان نماینده لیبرالها در این منطقه با رژیم اسلامی ایران همکاری می کند.

۱۸ اکتبر ۲۰۱۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر