۱۳۹۹ شهریور ۳۰, یکشنبه

بدهی من به محمد آسنگران

دو سه روز پیش متوجه شدم که اعضای نشریه "پرسش" به نقل از دیوار فیسبوکی محمد آسنگران اطلاعیه حزب کمونیست کارگری ایران در رابطه با مرگ بهروز مهرآبادی را بدون امضاء نشر داده اند. با یک یادداشت کوتاهی کل اطلاعیه حزب را همراه با امضاء، اعتراض خود را به این کار بیان کرده و روی دیوار فیسبوک خود گذاشتم. بلافاصله نسان نودینیان، مینا احدی، اصغر کریمی، حمید تقوائی، داریوش شریفیان و کیوان جاوید تذکر دادند که این کار عمدی نبوده و امضاء حزب در درج اولیه آن جا افتاده بود. همین دوستان و رفقا پیشنهاد کردند که این یادداشت را از روی دیوار فیسبوکی خودم بردارم و همین کار را هم کردم.

محمد آسنگران تذکر داد که به او یک عذرخواهی بدهکارم. با این یادداشت از محمد آسنگران گرامی در قضاوت بدون مشورت با رفقا، معذرت خواهی می کنم.

 


ناصر اصغری

۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر